2016. május 9.

Matt rúzsokat tesztelek

Az év elején a 2016-os smink trendekről írtam, és ott ejtettem pár szót a matt rúzsokról. Rengeteg állagú, és millió egy árnyalatú matt rúzzsal találkoztam azóta. Be kell vallanom, engem nem vonzottak sose. "They are not my thing", ahogy az amerikai mondaná. Lehet, hogy az állaga, lehet, hogy, áá, nem tudom, de most kipróbáltam.


Mivel nem voltam biztos a dolgomban, nem akartam fejest ugrani, és megvenni egy olyan teljes kiszerelésű rúzst, amit potenciálisan nem fogok szeretni és használni, ezért vettem mintákat. Az Avon matt rúzsokról elég jó visszajelzéseket olvastam, és mivel van hozzáférésem, vettem 4 olyan színből mintát, amit valamelyest hordhatónak találtam. Nem vagyok híve a lila, kék, és egyéb rúzs színeknek. :)


Minden színt 2-3x kentem át, ebből is látszik, hogy abszolút építhető a szín. Lehet halványan és teljes fedéssel is használni. A számra is kentem, de én egy valószínűleg menthetetlen szelfi fogyatékos vagyok. Egyszerűen nem tudok magamról normális képet készíteni. Vagy hanadeka lesz (a kép 90%-a orr), vagy csak a ráncaim látszanak...

A Perfectly nude árnyalat egy tipikus 90'-es évek szín, csak a barna szájceruzát képzeljük mellé!
A Peach flatters egy nagyon kellemes, meleg tónusú barack szín.
A Ravishing rose tetszett a legjobban, igazából majdnem olyan színű, mint az ajkaim is természetes állapotukba. Ennél fogva teljesen friss, természetes szín volt.
A Vibrant melon szép, élénk görögdinnye-belseje piros.

Felkenéskor kellemesen krémes, de én éreztem azt a fura szárazságot, amitől nem vonzódtam már látatlanban sem ezekhez a rúzsokhoz. A finish egy plüss textúrájú, matt szín, rétegek számától függő intenzitással. Szerintem ezek jó rúzsok, ha matt hatású rúzzsal szeretnél próbálkozni, akkor mindenképpen megéri kipróbálni. Ha szereted a merészebb színeket, akkor azokat is megtalálod a kínálatban.

Szóval nem rossz, de még mindig "not my thing" Maradok a gél alapú, pihekönnyű, visszafogott gyöngyházas rúzsoknál.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése